De Grote Clubactie 2021

En we gaan ook in 2021 door met deze succesvolle(y) actie !! Ook dit jaar zoveel mogelijk Online (!) en daarmee Corona-proof!

Voor het 10e (!) jaar op rij doet WVC Volley ook nu weer mee met de Grote Clubactie. Met deze extra opbrengst kan de vereniging vervolgens weer leuke dingen gaan doen voor haar leden!

Alle leden van WVC Volley zijn verplicht tot het (ver)kopen van loten, zoals besloten in de ALV (zie hieronder bij de Afspraken).

De loten kosten € 3,00 per stuk.

In de week van 13 september worden de informatiebrieven via email verstuurd, met daarin instructies hoe je makkelijk online je loten kunt verkopen via je eigen pagina, via bijv Facebook en Whatsapp. Daarnaast kan iedereen via deze link ook loten voor WVC Volley kopen.

Je kunt ook via het verkoopboekje je loten Online verkopen. Lees hier hoe dat werkt.

Vanaf zaterdag 18 september a.s. mag je bij je familie, buren, vrienden en anderen zoveel mogelijk loten gaan verkopen.

Voor vragen kun je terecht bij Dames 3, via: groteclubactiewvc@outlook.com

Afspraken

Onderstaande afspraken zijn van toepassing voor de leden van onze club:

  • Grote Clubactie is voor de jeugd (leden onder de 18 jaar) verplicht (minimaal 5 loten);
  • Senioren (ver)kopen minimaal 3 loten ( = € 9) van de Grote Clubactie;
  • Indien een seniorlid niet mee wil doen, dan zal € 9 middels een incasso van de rekening worden afgeschreven.
  • Er is geen gezins’voordeel’ van toepassing.

Opbrengsten in de voorgaande jaren:

Ook 2021 was een bijzonder jaar, weer door toedoen van Corona. Maar wat hebben we het ook nu weer onwijs goed gedaan. Zelfs iets beter dan afgelopen jaar. Het is een heel mooi bedrag💶 geworden:

EUR 2.978,40 !!

Dank aan alle (ver)kopers🥳. En dan vooral onze beste verkopers: Jasmine, Yas-lynn en Eline. 🎉Toppers! Gefeliciteerd 🥳 Ze staan met hun kadootjes op de foto.


In het bijzondere ‘Corona’jaar 2020 hebben we, ondanks alle beperkingen, de loten verkoop op peil weten te houden. De opbrengt is dan ook ongeveer gelijk gebleven aan eerdere jaren:

EUR 2.932,10.


Voor het 8e jaar op rij hebben wij ook in 2019 weer meegedaan aan de Grote Clubactie. De opbrengst dit jaar:

EUR 3.009,50

Zoals van elk evenement hebben we hiervoor ook weer een apart foto-album. De prijswinnaars zullen binnenkort bekend worden gemaakt.


Voor 2018 is de opbrengst inmiddels ook bekend. Het was lange tijd spannend, maar de opbrengst bedraagt:

EUR 3.068,10

De foto’s van dit jaar bewaren we in dit album. Tijdens het Oliebollen Mixtoernooi zijn de prijzen uitgereikt aan: Britt (1e), Ruben (2e) en Sam (3e). Topverkopers !! Natuurlijk ook dank aan alle andere (ver)kopers van onze loten !


In 2017 hadden we een ongekend (en historisch) hoge opbrengst:

EUR 3.305,90.

Het succesvolle organisatie-team Dames 2 kreeg tijdens de ALV dan ook een groot applaus. Mede door de aankondiging dat zij (weer als Dames 3) ook in het nieuwe seizoen de organisatie op zich nemen.


De opbrengst in 2016 is bekend en het is weer een heel mooi bedrag geworden (hoger dan vorig jaar !!):

EUR 3.184,47 !!

Dames 3 (‘oud Dames 2’) hadden de organisatie weer strak in handen. Met hulp van alle leden hebben we een heel mooi resultaat behaald.

De winnaars van de lotenverkoop hebben de prijzen in ontvangst genomen: Fleur, Dave en Babette enorm bedankt !! Meer foto’s.

De slagroomtaart ging dit jaar naar Dames 3. En nee, dat is geen doorgestoken kaart 🙂 !


De opbrengst in 2015 is op 15 december bekend gemaakt:

EUR 2.633,88 !!

Ook dit jaar was de organisatie weer in handen van Dames 2, waarvoor DANK ! Een mooi resultaat voor onze club. Natuurlijk ook dank aan alle leden die zich hebben ingespannen om dit mooie bedrag binnen te halen!

De winnaars van de Grote Clubactie zijn bekend: 1: Melissa 2: Noor 3: Nikki en Lisa. Meiden onwijs bedankt ! Dames 1 heeft van de senioren de meeste loten verkocht en hebben de slagroomtaart in ontvangst genomen.

Klik hier voor de foto’s.


De opbrengst in 2014 was het mooie bedrag van:

EUR 2.892,39 !!

Een topresultaat waar we onwijs trots op zijn. Dank aan iedereen die eraan heeft meegeholpen voor ONZE club ! Ook dank aan de organisatie: Dames 2 !

De prijswinnaars (best verkopende jeugdleden) zijn op zaterdag 29 november bekendgemaakt en de prijzen zijn uitgereikt: Lieke, Melissa en Babette hebben de prijzen inmiddels in ontvangst genomen.

Heren 1 was dit jaar het best verkopende team. Zij hebben de slagroomtaart van Bakkerij Kamphuis inmiddels ook ‘soldaat gemaakt’.

Gelukkig hebben we de foto’s nog.


De opbrengst in 2013 is op 10 december bekend gemaakt:

EUR 2.956,74

Dank aan alle (ver)kopers en natuurlijk de organisatie van de verkoop: Dames 1, met Suzanne en Marlijne als ’trekkers’. Wie organiseert het volgend jaar?

De winnaars van de verkoopactie zijn inmiddels ook bekend en zij hebben hun prijzen in ontvangst genomen: Erjan (1e) heeft de tablet gewonnen. Romy is ook dit jaar weer op de 2e plaats geëindigd (door bondscoach Ned. Vrouwen, Guido Vermeulen, gesigneerde bal). Julia is 3e geworden en zij gaat met 25 jeugdleden naar een wedstrijd van Rivo Heren 1. De foto’s staan in het album.


De opbrengst in 2012:

EUR 3.240 !!

Ook hier dank aan iedereen die de 1.350 (!) loten heeft verkocht. En natuurlijk Jolien en Kira voor de organisatie. Volgend jaar weer?

Inmiddels zijn de jeugdleden die de meeste loten hebben verkocht bedankt. Romy, Loes en Julia, maar de absolute winnaar (met 57 loten) was Rogier. Hij heeft dan ook de tablet ontvangen. Jullie allemaal bedankt voor jullie enorme inzet!!
De foto van, o.a. de prijsuitreiking.